The Management of merchant Ship Stability, Trim, and Strength

http://dosenkapal.com/2017/09/management-merchant-ship-stability-trim-strength/

 

  • Title: The Management of merchant Ship Stability, Trim, and Strength
  • Author:
  • Length: 307 pages
  • Language: English
  • Publisher:
  • Publication Date: 20020101

buku ini dapat di download di

 

https://userscloud.com/n7bhr5nm98h7

https://rg.to/file/798e7a4d60a7ae1b44c5c834e8fd4281/200661659-Management-of-Merchant-Ship-Stability-Trim-and-Strength-Clark-1870077598.pdf.html

Panduan ini, dengan ilustrasi tiga dimensi berwarna memberikan wawasan unik tentang subjek yang dapat dihargai secara visual maupun teoritis. Panduan ini dirancang untuk perpustakaan kapal dan bagi mereka yang menginginkan dan membutuhkan pengetahuan yang lebih dalam tentang masalah ini untuk memperbaiki pengelolaan stabilitas dan stres di lingkungan operasional. Apa yang membedakan panduan praktis ini dari buku lain adalah kelengkapan pendekatannya. Kapal harus memenuhi kriteria disyaratkan. Fisika mendikte cara kekuatan kemudian berinteraksi mengenai stabilitas kapal dan kekuatan baik dalam air tenang maupun di seaway. Memahami hubungan kompleks ini secara lebih lengkap sehingga kapal bisa dioperasikan lebih efektif adalah tujuannya.

Post Disclaimer

The information contained in this post is for general information purposes only. The information is provided by The Management of merchant Ship Stability, Trim, and Strength and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to the website or the information, products, services, or related graphics contained on the post for any purpose.

You might also enjoy:

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *